Tijdelijk systeem vrijwillige taakinzet

Home > Nieuws > Tijdelijk systeem vrijwillige taakinzet

Tijdelijk systeem vrijwillige taakinzet

Datum: 05-09-2017
Jullie hebben kort geleden allemaal informatie ontvangen over de vrijwillige taakinzet bij JVC Cuijk. Hierin stond onder andere dat we nog niet zover zijn dat we met het individuele inschrijfsysteem kunnen beginnen. Rond de herfstvakantie kunnen met het nieuwe systeem beginnen waarschijnlijk.
 
Tot die tijd moet in ieder geval de kantine gewoon kunnen blijven draaien. Daarvoor wordt inzet gevraagd van iedereen. We hebben daarom een tijdelijke rooster in elkaar gezet. Dit rooster ziet er wat anders uit dan vorig jaar. Vorig jaar konden jullie als team inschrijven op een vastgelegde datum.
 
In deze tijdelijke situatie doen we het als volgt;
  • Elke zaterdag is verdeeld in 3 blokken
         -blok 1; 09.00 tot 12.00
         -blok 2; 11.30 tot 14.30
         -blok 3; 14.30 tot 17.30
  • Op elke zaterdag worden 4 teams ingeroosterd
  • Deze 4 teams gaan deze blokken invullen. Elk team levert 1 persoon voor 1 blok
  • Hiermee hebben de personen die mede een blok ingevuld hebben al een deel van hun vrijwillige taakinzet gedaan en dit wordt geregistreerd
  • Elke leider deelt de planning mee aan de ouders van de spelers in zijn team
  • De ouders melden bij de leider of ze aanwezig kunnen zijn op de betreffende datum en in welk blok ze kunnen
    De leider meldt bij vrijwilligers@jvccuijk.nl welke ouders op welke dag in welk blok aanwezig zijn.
  • Dit wordt gecommuniceerd met de vaste kantine medewerkers.
Hieronder is zichtbaar op welke dag welk team aan de beurt is.